L’Institut Municipal d’Hisenda de Barcelona va iniciar l’any 2012 la renovació del seu sistema informàtic. Properament, del 17 d’octubre al 7 de novembre, l’Institut procedirà a la implantació progressiva de la nova plataforma que donarà suport als processos de gestió tributària i de recaptació.

Per aquest motiu i atès que durant aquest període alguns tràmits o serveis es poden veure afectats, es recomana als professionals consultar prèviament el web del propi Institut www.bcn.cat/hisenda. En tots el casos s’oferirà als professionals solucions per resoldre els tràmits que es duguin a terme entre el17 d’octubre i el 7 de novembre.

Aquest canvi de l’actual sistema informàtic és el resultat d’un llarg procés de renovació que té per objectiu modernitzar, millorar i ampliar la funcionalitat de la plataforma. La seva implantació, que comporta la migració de les dades de l’antic sistema al nou, facilitarà la gestió del manteniment i l’eficiència interna dels processos de tramitació i, per tant, dels serveis que s’ofereixen als professionals.


El nou aplicatiu serà utilitzat per l’Institut Municipal d’Hisenda de Barcelona i pels equipaments municipals descentralitzats com les Oficines d’Atenció Ciutadana o el telèfon 010, que també realitzen tràmits de caràcter tributari, així com les plataformes on-line a través de les quals també es poden gestionar aquests tràmits.
Whatsapp
Hola
¿Cómo podemos ayudarte?